We willen onze klanten in staat stellen om direct antwoord op hun vragen te vinden. Daarom hebben we enkele wijzigingen aangebracht en de nieuwe portal met Help Widget geïntroduceerd. Met deze ervaring kunt u eenvoudig door onze veelgestelde vragen zoeken en bladeren.
Eenvoudig een ticket indienen:
De meest eenvoudige manier om contact met ons op te nemen is om een ticket aan te maken. Klik hier om direct een ticket aan te maken.
Contact via E-mail
Als u verdere hulp zoekt, schrijf dan naar rooster@untis.nl voor de Nederlandse klanten en naar rooster@untis.be voor onze klanten uit België.
Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Online meeting/videocall met de helpdesk
U heeft de mogelijkheid een online meeting met een medewerker van de helpdesk in te plannen. Hier kunt u een voorkeur voor een medewerker aangeven. Dit is geen garantie dat u de meeting dan ook met deze medewerker heeft. Door omstandigheden zou het kunnen voorkomen dat de meeting door een andere medewerker wordt overgenomen.
Kijkt u hier voor de mogelijkheden om een online meeting in te plannen.
Telefonisch contact:
Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.
Nederland: 010-4035500
België: 03 213 255
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren