We willen onze klanten in staat stellen om direct antwoord op hun vragen te vinden. Daarom hebben we enkele wijzigingen aangebracht en de nieuwe portal met Help Widget geïntroduceerd. Met deze ervaring kunt u eenvoudig door onze veelgestelde vragen zoeken en bladeren.
Eenvoudig een ticket indienen:
De meest eenvoudige manier om contact met ons op te nemen is om een ticket aan te maken. Klik hier om direct een ticket aan te maken.
Contact via E-mail
Als u verdere hulp zoekt, schrijf dan naar rooster@untis.nl voor de Nederlandse klanten en naar rooster@untis.be voor onze klanten uit België.
Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Videocall:
Op een later tijdstip krijgt u ook de mogelijkheid om een online videoall in te plannen. U kunt dan de afspraak al inplannen op een moment dat het u uitkomt.
Telefonisch contact:
Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.
Nederland: 010-4035500
België: 03 213 255
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren